Prve zapiske o Gasilskem društvu Bled najdemo 06.01.1885, ko je Anton Hudovernik, po domače Bvajšč iz vasi Grad, zbral za ustanovitev društva 97,40 forintov. Nato so takratna blejska višja družba in lastniki počitniških vil, med katerimi je igral najvidnejšo, vlogo hotelir Mallner, zbrali za društvo precejšnje zneske. Mallner pa je tudi cesarja z Dunaja obral za 100 forintov, ko se je ta mudil na Bledu. Društvo se je že leta 1891 včlanilo v takratno Slovensko gasilsko zvezo v Ljubljani. Že v jeseni leta 1885 je društvo pri Albertu Samasi v Ljubljani kupilo prvo ročno brizgalno in gasilne cevi. Januarja 1886 je nabavilo delovne obleke za gasilce. 8. avgusta 1886 je društvo razvilo svoj društveni prapor, za katerega so zagoriška dekleta zbrala 176 forintov. Prva brizgalna je bila na dvokolesih in shranjena pri Daneju v Zagoricah. Potem so zgradili orodišče pri domu, leta 1896 pa je bila slovesna otvoritev Blejskega doma. Prvo kupljeno brizgalno so prodali in leta 1897 kupili večjo prevozno brizgalno, ki je bila v operativni uporabi vse do 1935, iz strojnega parka pa so jo izločili leta 1963.
Za gašenje požarov na Bledu so člani društva po zgraditvi vodovoda v glavnem uporabljali hidrante. Požarni okoliš društva je bil celoten Bled z vasmi Grad, Zagorice, Želeče, Rečica in Mlino, gasili pa so tudi v vseh sosednjih vaseh in širši okolici. Največja požara sta bila leta 1894 v Spodnjih Gorjah in leta 1908 katastrofalni požar v vasi Grad na Bledu. Leta 1909 so na Rečici ustanovili svoje gasilsko društvo, leta 1914 pa tudi na Mlinem, takrat so gasilci iz teh vasi prestopili k novoustanovljenim društvom, oziroma so bili ustanovitelji teh dveh društev. Po končani prvi svetovni vojni je društvo z vsem elanom začelo delo. V naslednjih letih je v društvo pristopilo precej novih članov, tako da se je kader zelo pomladil. Društvo je skrbelo, da je bilo članstvo dobro izvežbano za operativne funkcije pri gašenju požarov in da je bila enota dobro opremljena z orodjem in opremo. Prvo motorno brizgalno je društvo kupilo v letu 1941, leta 1943 pa je sledilo prvo vozilo – orodni avtomobil 1,5 tone, znamke Mercedes-Benz.
V letih od 1941 do 1945 je bila druga svetovna vojna in z njo štiri leta okupacije. V tem času so pri gasilskem domu zgradili klet — zaklonišče. Z izposojeno opeko so dozidali dom, ta čas so zgradili samo pritličje v grobem stanju. Po drugi svetovni vojni so najprej imenovali upravo društva, nato pa nadaljevali delo v društvu. Ljudska oblast je uvidela, da je požarna služba potrebna in ocenila resnost položaja. Prispevala je prvo pomoč, da so gasilska društva lahko ponovno zaživela. Ni bilo več zaskrbljujočih pogledov za obstoj slovenstva, pa tudi slovenskega gasilstva ne. Pri društvu so pričeli akcijo za dograditev gasilskega doma. Gasilci so v splošni akciji prostovoljnih udarniških del izbrali delo pri adaptaciji gasilskega doma. Tako so člani opravili leta 1946 895 ur prostovoljnega dela, leta 1949 pa 2.699 ur. Adaptacijo doma so dokončali leta 1956, stolp pa 1975.
Društvo je bilo po drugi svetovni vojni izredno aktivno, člani so bili usposobljeni za gašenje požarov in pomoč v drugih akcijah. Na leto so opravili po 20 in več raznih intervencij. Ko je Okrajna gasilska zveza kategorizirala društva, je bilo Blejsko društvo uvrščeno v l. kategorijo. Po združitvi občin Radovljica, Bled in Bohinjska Bistrica v občino Radovljica so pri Občinski gasilski zvezi Radovljica za Blejski okoliš ustanovili sektor Bled in določili, naj se društvo opremi kot center. Sredstva za nabavo opreme, orodja in strojnega parka so deloma dobili iz gasilskega sklada pri Občinski gasilski zvezi, deloma pa s prireditvami in nabiralnimi akcijami pri podpornih članih, občanih, podjetjih in ustanovah ter drugih podpornikih društva.
Leta 1965 je društvo kupilo pri Andreju Zupanu iz Ljubljane novo motorno brizgalno s VW motorjem. Leta 1967 je Občinska gasilska zveza društvu dodelila v uporabo kombinirani gasilski avtomobil TAM 5500 DGK. Leta 1973 je društvo kupilo 400-lit. motorno brizgalno Rotax-Rosenbauer. Leta 1974 pa so kupili še eno motorno brizgalno znamke Rosenbauer, in sicer 1200-litrsko. Poleg tega pa je društvo v letih 1971 in 1972 tehnično popolnoma preuredilo notranjost orodišča in napeljalo centralno kurjavo v domu. V letu 1976 so kupili tovorni avtomobil Zastava 640 za 24 starih milijonov, nadgradnja v Mariboru pa je stala še 17 SM.
V letu 1980 je društvo pridobilo prve 300 barske dihalne aparate, v istem letu pa je bilo kupljeno tudi prvo hidravlično orodje za reševanje ob prometnih nesrečah. V letu 1982 se je v domu namestilo prvo stabilno radijsko postajo, mobilni pa sta bili nameščeni v vozili TAM in Zastava. Med leti 1984 in 1986 je bila izvedena adaptacija in prizidek gasilskega doma, v letu 1986 je bila kupljena dolgo pričakovana in prepotrebna avtolestev TAM 190 – Marija Bistrica. V tem letu je društvo aktivno sodelovalo pri pripravi in izvedbi 7.mednarodnega srečanja gasilcev.
V letu 1990 so kupili cisterno TAM 260 s kapaciteto 9000 litrov vode, v letu 1993 pa še vozilo TAM 110, ki je vrsto let služilo za reševanje ob tehničnih intervencijah in nevarnih snoveh. Za potrebe reševanja na vodi in ledu je bil kupljen poseben gumijast čoln s sanmi za led. V letu 1994 je potrebno omeniti velik požar gospodarskega poslopja pri Vestru v Zagoricah. V letu 1997 je bila sklenjena pogodba z ministrstvom za obrambo – uprava za zaščito in reševanje v zvezi s posredovanjem ob nesrečah v cestnem prometu in nezgodami z nevarnimi snovmi. V istem letu je društvo prejelo 10 pozivnikov za tiho alarmiranje, do takrat pa je pozivanje potekalo preko sistema javnega obveščanja s sireno.
V letu 1998 smo nabavili hitro tehnično vozilo Mitsubishi Pajero, ter črpalko za prečrpavane nevarnih snovi s pripadajočo opremo. Leta 2000 je bilo kupljeno vozilo za prevoz moštva Fiat Ducato, ki je bilo v rabi do lani. V letu 2005 je bilo na Bledu zopet izvedeno mednarodno srečanje gasilcev, na katerem smo aktivno sodelovali. V prihodnjih letih se je veliko vložilo v zamenjavo voznega parka, tako smo v letu 2007 pridobili dve tovorni vozili Mercedes-Benz, eno namenjeno za gašenje, drugo pa za reševanje ob tehničnih intervencijah. Slednje ima nameščeno tudi dvigalo in zmogljivejši vitel za izvleko vozi.
V letu 2008 se je zamenjalo 20 let staro hitro tehnično vozilo z vozlom Hummer H3. V letu 2014 je sledil nakup tovornega vozila Mercedes-Benz za reševanje ob nesrečah z nevarnimi snovmi, ter posredovanje na vodi. Leta 2019 smo kupili gasilsko avtocisterno Volvo s kapaciteto 10000 litrov vode in sistemom za gašenje s pomočjo lahke pene. Zadnji večji nakup je sledil 2024 z zamenjavo vozila za moštvo in dobavo namenskega reševalnega čolna za reševaje na Blejskem jezeru. V letošnjem letu smo se lotili generalne obnove in zamenjave nadgradnje na vozilu GVC-1.
Skozi vsa leta smo se člani neprestano izobraževali in dopolnjevali svoja strokovno-tehnična znanja. Zaradi nenehnega tehnološkega razvoja, je tudi pri gasilcih zelo velik poudarek na kvalitetni in primerni tehniki, ki nam omogoča hitro in varno reševanje ob najrazličnejših dogodkih. Vrsto let skladno s koncesijo in pogodbo med URSZR v več občinah posredujemo ob nesrečah v prometu, nesrečah z nevarnimi snovmi in reševanju na vodi in iz vode..
V letošnjem letu praznujemo 140. letnico delovanja društva, na kar smo lahko ponosni. Smo drugo najstarejše društvo v GZ Bled-Bohinj in eno starejših na Gorenjskem. V vseh letih od ustanovitve, smo gasilci gonilna sila v kraju in enota na katero se ljudje vedno lahko zanesejo, neglede na politične in druge dogodke, menjave valute, vojne ipd.